Preču atgriešana

Preces atgriešana notiek saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu un 20.05.2014. Ministru kabineta noteikumiem Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu”.

Atbilstošas kvalitātes preču atgriešana

–      14  dienu laikā pēc preču saņemšanas Pircējam ir tiesības pieteikties preču apmaiņai/atgriešanai;

–      Prece netika izmantota vai uzstādīta, tika saglabāts tās vizuālais noformējums un tās pielietošanas

īpašības;

–      Tika saglabāts oriģinālais iepakojums, uzlīmes iepakojuma iekšpusē un ārpusē ar preces nosaukumu,

un instrukcija;

–      Pavadzīme un čeks;

–    Jūs varat pieteikties, aizpildot zemāk esošo formu “Preču atgriešana”

Neatbilstošas kvalitātes preču atgriešana

–          Garantijas termiņa laikā Jūs varat saņemt servisa apkalpošanu, ja ir preces funkcionalitātes bojājumi;

–          Jebkuri citi bojājumi, kas ir saistīti ar paštransportēšanu, celšanu, uzstādīšanu, lietošanas instrukciju

nepareizu pielietošanu vai arī preces lietošana mērķiem, kam prece nav paredzēta –  nav iekļauta

garantijā;

–      Jūs varat pieteikties, aizpildot zemāk esošo formu “Preču atgriešana”

365 dienu atteikuma garantija

– Pircējam ir tiesības atteikties no iegādātajām precēm 365 kalendāro dienu laikā,  par preci samaksātā

nauda tiks atmaksāta pilnībā.

– Šī atteikuma garantija darbojās tikai uz tām precēm, kuras tika iegādātas, bet dažādu iemeslu dēļ netika

izmantotas. Preču iepakojums netika atvērts, tas netika sabojāts.

– Izmaksas par preču atgriešanu noliktavā sedz Pircējs.

Pieteikums garantijas servisam

Atgriešanas iemesli:

  1. Neatbilst gaidītajam;
  2. Nav saņemta pasūtītā prece;
  3. Prece saņemta/piegādāta bojāta;
  4. Fiksēts rūpnīcas defekts, trūkumi, bojājumi;
  5. Garantijas remonts.