Preču atgriešana

Preces atgriešana notiek saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu un 20.05.2014. Ministru kabineta noteikumiem Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu”.

Atbilstošas kvalitātes preču atgriešana:

  • 14  dienu laikā pēc preču saņemšanas Pircējam ir tiesības pieteikties preču apmaiņai/atgriešanai;
  • Prece netika izmantota vai uzstādīta, tika saglabāts tās vizuālais noformējums un tās pielietošanas īpašības;
  • Tika saglabāts oriģinālais iepakojums, uzlīmes iepakojuma iekšpusē un ārpusē ar preces nosaukumu, un instrukcija;
  • Pavadzīme un čeks;

Neatbilstošas kvalitātes preču atgriešana:

  • Garantijas termiņa laikā Jūs varat saņemt servisa apkalpošanu, ja ir preces funkcionalitātes bojājumi;
  • Jebkuri citi bojājumi, kas ir saistīti ar paštransportēšanu, celšanu, uzstādīšanu, lietošanas instrukciju nepareizu pielietošanu vai arī preces lietošana mērķiem, kam prece nav paredzēta –  nav iekļauta garantijā;

365 dienu atteikuma garantija:

  • Pircējam ir tiesības atteikties no iegādātajām precēm 365 kalendāro dienu laikā,  par preci samaksātā nauda tiks atmaksāta pilnībā.
  • Šī atteikuma garantija darbojās tikai uz tām precēm, kuras tika iegādātas, bet dažādu iemeslu dēļ netika izmantotas. Preču iepakojums netika atvērts, tas netika sabojāts.
  • Izmaksas par preču atgriešanu noliktavā sedz Pircējs.